ماده یک : تعاریف

قوانین جمهوری اسلامی ایرانمنظور از قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین و مقرراتی است که به تصویب مجلس شورای اسلامی یا سایر نهادهای قانونی رسیده باشد و به‌صورت لازم‌الاجرا درآمده باشد. ازجمله قوانینی که سایت مدیر سبز تابع آن می‌باشد قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از مصرف‌کننده است.

توافق: منظور از توافق، صفحه قوانین و مقررات حاضر می‌باشد که به‌موجب ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا تلقی می‌گردد و تنظیم‌کننده روابط بین مدیر سبز و کاربران می‌باشد.

سایت: در توافق حاضر هرکجا از کلمه «سایت» استفاده شده است منظور سایت صوت پلاس می‌باشد.

محصولات آموزشی: منظور از محصولات آموزشی، تمام آموزش‌هایی است که در بخش «محصولات» یا بخش‌های دیگر سایت صوت پلاس موجود است. چه این آموزش‌ها به‌صورت دانلودی باشد چه فیزیکی ، چه کتاب باشد چه DVD آموزشی ، چه آموزش ضبط‌شده باشد چه دوره آنلاین و یا دوره حضوری.

ماده دو: موضوع فعالیت سایت مدیر سبز

2-1 سایت صوت پلاس در زمینه آموزش مشاوره و فروش تجهیزات صدابرداری و صدارسانی فعالیت می کند و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

2-2 خدمات سایت به‌طورکلی به شرح زیر است:

– ارائه محصولات صدابرداری و صدارسانی حرفه ای و …

– برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه مهندسی صدا، صدابرداری، میکسینگ و مسترینگ، آکوستیک، و …

– مشاوره اختصاصی متناسب با شرایط اشخاص

ماده سه: حساب کاربری

3-1 عضویت و ایجاد حساب کاربری در سایت صوت پلاس رایگان می‌باشد. اشخاص برای عضویت باید به بخش عضویت مراجعه نمایند. ثبت‌نام در سایت و تکمیل فرم عضویت که در آن اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل دریافت می‌شود به‌منزله آگاهی و پذیرش کامل قوانین و مقررات سایت صوت پلاس می‌باشد.

3-2 هر شخصی که به هر مقصود و به هراندازه‌ای از سایت صوت پلاس استفاده نماید به معنای آن است که از تمام قوانین و مقررات سایت آگاهی کامل دارد و آن را به‌صورت کامل پذیرفته و تابع آن می‌باشد.

3-3 هر شخصی فقط می‌تواند یک حساب کاربری داشته باشد و درصورتی‌که بعدا مشخص شود شخصی بیش از یک حساب کاربری داشته است، سایت صوت پلاس می‌تواند آن حساب‌ها را حذف و دسترسی کاربر به پروفایل کاربری خود را قطع نماید و کاربر نیز حق هیچ‌گونه اعتراضی نسبت به این اقدام صوت پلاس را ندارد.

3-4 اشخاص برای عضویت در سایت باید از اطلاعات و مشخصات هویتی خودشان استفاده نمایند و سایت صوت پلاس هیچ‌گونه مسئولیتی در ازای تخلف از این ماده ندارد.

3-5 درصورتی‌که معلوم شود شخصی با نام و حساب کاربری جعلی اقدام به خرید محصولات و یا استفاده از سایت نموده است، صوت پلاس می‌تواند نسبت به حذف آن حساب کاربری اقدام نماید. در این حالت وجه پرداخت شده به کاربر مسترد نخواهد شد.

3-6 اشخاص باید در ایجاد حساب کاربری خود دقت کافی نمایند تا اطلاعات و مشخصات واقعی خود را صحیح و کامل ثبت نمایند. صوت پلاس مسئولیتی در قبال نادرست بودن اطلاعات کاربر ندارد.

3-7 در صورتی که معلوم شود شخصی به تبلیغات منفی، نادرست، ناروا و یا مغرضانه علیه صوت پلاس پرداخته یا می‌پردازد، خواه این فعالیت‌ها در فضای آنلاین باشد خواه آفلاین، صوت پلاس می‌تواند حساب کاربر را حذف و شخص خاطی را از سایت اخراج نماید.

ماده چهار: مسئولیت‌های صوت پلاس

4-1 اطلاعات کاربران نزد سایت محفوظ است و صوت پلاس تمام تلاش خود را در جهت حفظ اطلاعات کاربران انجام می‌دهد و سعی می‌کند از امکانات و زیرساخت‌های لازم برای این مقصود استفاده نماید.

4-2 سایت صوت پلاس تمام تلاش خود را می‌نماید تا آموزش‌ها و خدمات باکیفیت به کاربران ارائه دهد و پذیرای پیشنهادات و انتقادات باشد.

4-4 سایت صوت پلاس تمام تلاش خود را جهت به‌روزرسانی صفحات و محصولات خود می‌نماید. سایت می‌تواند بنا به هر دلیلی به‌صورت آزادانه اقدام به حذف یا از دسترس خارج نمودن موقتی یا دائمی صفحه خاصی از سایت نماید و این اقدام حقی برای اعتراض به کاربران نمی‌دهد.

ماده پنج: مسئولیت‌های کاربر

5-1 کاربر باید در حفظ و نگهداری اطلاعات خود کوشا باشد و اطلاعاتی مانند نام کاربری، اطلاعات تماس و رمزهای عبور را نزد خود محرمانه نگه دارد. در صورت تخلف از مفاد این ماده و افشای اطلاعات کاربر، سایت صوت پلاس هیچ مسئولیتی ندارد و تمام مسئولیت‌ها و عواقب بر عهده خود کاربر است.

5-2 اشخاص نباید حساب کاربری خود را، به هر هدفی، نزد شخص یا اشخاص دیگری بسپارند. صوت پلاس فقط به شخصی که مالک حساب می‌باشد خدمات می‌دهد. درصورتی‌که بر اثر استفاده هم‌زمان از حساب کاربری یا انتقال آن به دیگری مشکلی ایجاد شود تمام مسئولیت‌ها بر عهده کاربر است و صوت پلاس هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. ضمن آنکه درصورتی‌که معلوم شود چند نفر به‌صورت هم‌زمان از یک حساب کاربری و محصولات آموزشی استفاده می‌نمایند صوت پلاس می‌تواند بنا به صلاحدید اقدامات لازم را انجام دهد.

5-3 کاربران متعهد هستند تمام محصولات آموزشی را که خریداری می‌نمایند به‌صورت شخصی استفاده نمایند و از به اشتراک گذاشتن آن‌ها در فضای آنلاین یا آفلاین، به‌صورت مستقیم یا باواسطه، خودداری نماید. در صورت تخلف از مفاد این ماده و انتشار یا انتقال محصولات آموزشی، صوت پلاس حق پیگیری‌های قضایی و قانونی را برای خود محفوظ می‌دارد و وکلای صوت پلاس نسبت به شکایت‌های قانونی اقدام خواهند نمود.

ماده شش: مالکیت فکری

6-1 تمام محتوای سایت صوت پلاس مانند محتوای مقالات، محصولات آموزشی، لوگو، تصاویر، صوت‌ها، ویدیوها و … متعلق به شرکت فن آوران صنعت صدا ثمین ایرانیان به شماره ثبت 75228 می‌باشد و بدون موافقت و اجازه صوت پلاس، هیچ‌کس اجازه استفاده، کپی، بازآفرینی و یا هرگونه اقدام خلاف قانون دیگری را نسبت به هر یک از موارد ذکرشده و امثال آن ندارد.

6-2 شایان ذکر است اگر محتوای سایت از منبع داخلی یا خارجی دیگری اخذشده باشد به آن منبع ارجاع داده ‌شده است.

ماده هفت: ثبت و ارسال سفارش

7-1 درصورتی‌که محصول خریداری‌شده توسط کاربر، به‌صورت دانلودی باشد، کاربر می‌تواند از بخش پروفایل کاربری به محتوای آموزشی دسترسی داشته باشد. همچنین ایمیلی نیز که حاوی فاکتور خرید و لینک دانلود می‌باشد به آدرس ایمیلی که خریدار ثبت کرده است ارسال می‌گردد. در صورت عدم دریافت ایمیل تایید خرید، حقی از خریدار در خصوص دسترسی به محتوای خریداری‌شده زایل نمی‌گردد.

7-2 درصورتی‌که محصول خریداری‌شده به‌صورت فیزیکی باشد کاربر باید دقت نماید تا آدرس و کدپستی محل دریافت را کاملا دقیق و صحیح وارد نماید. درصورتی‌که آدرس اعلام‌شده از سوی کاربر غیردقیق باشد و محصول به خریدار نرسد صوت پلاس هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. در خصوص محصولات فیزیکی نیز ایمیلی که حاوی فاکتور خرید است برای خریدار ارسال می‌گردد و در صورت عدم دریافت ایمیل حقی از خریدار نسبت به استفاده از محتوای خریداری‌شده زایل نمی‌گردد.

7-3 زمان ارسال محصولات فیزیکی معمولا 2 روز کاری می‌باشد که ممکن است زودتر یا دیرتر تحویل شود. زمان ارسال سفارش‌هایی که در روزهای تعطیل ثبت می‌شود بعد از اولین روز تعطیلات محاسبه خواهد شد.

7-4 درصورتی‌که تراکنش کاربر ناموفق باشد و وجهی از حساب کاربر کسر گردد، مبلغ کسر شده به‌صورت خودکار از طرف بانک مربوطه ظرف 72 ساعت مسترد خواهد شد.

7-5 درصورتی‌که کاربر در پرداخت اشتباهی انجام دهد، مانند آنکه یک محصول را بیش از یک‌بار به سبد خرید اضافه نماید، باید درخواست خود را مبنی بر استرداد وجوه اضافی به صوت پلاس اعلام دارد. از زمان اعلام کاربر به صوت پلاس، وجوه مربوطه حداقل از 72 ساعت بعد و فقط به همان حسابی که خرید از آن انجام‌شده مسترد خواهد شد. در صورت بروز اشتباه در خریدهایی که به‌صورت کارت به کارت انجام می‌شود نیز همین حکم جاری است.

7-6 صوت پلاس تمام محصولات فیزیکی را به‌صورت کاملا سالم به تیپاکس ، چاپار و یا پست تحویل می‌دهد و این شرکت ها هم متعهد هستند با رعایت نکات ایمنی محصولات را به مقصد برساند. بااین‌وجود درصورتی‌که محصول ارسال‌شده دچار نقص و اشکالی باشد خریدار باید ظرف 7 روز به صوت پلاس موضوع را اطلاع دهد تا رسیدگی‌های لازم انجام شود.

7-7 اگر براثر اشتباه سایت، محصولی موجود اعلام شده باشد درصورتی‌که موجودی آن صفر باشد، سایت این حق را دارد تا سفارش را باطل نماید.

7-8 اگر بر اثر اشتباه، قیمت محصولی کمتر یا بیشتر اعلام شود، سایت می‌تواند خریدهای قبلی را باطل نماید تا ثبت سفارش با قیمت اصلی انجام پذیرد.

ماده هشت: ارتباطات

8-1 کاربر با ثبت‌نام در سایت صوت پلاس یا ثبت کردن ایمیل در بخش‌های مختلف سایت و یا ارائه سایر اطلاعات تماس مانند شماره موبایل این حق را به سایت می‌دهد تا سایت در زمان‌هایی که صلاح می‌داند ایمیل‌ها یا پیامک‌هایی ارسال نماید. دریافت این ایمیل‌ها و پیامک‌ها اجباری نیست و  صوت پلاس این امکان را به کاربر می‌دهد تا به‌دلخواه خود بتواند از دریافت این پیام‌ها انصراف دهد.

8-2 اطلاعات تماسی که کاربر در سایت ثبت می‌نماید، مانند شماره تماس، ایمیل و …، تنها اطلاعات موثقی است که سایت آن‌ها را به رسمیت می‌شناسد. صوت پلاس تمام مکاتبات و پیگیری‌ها را از طریق همین اطلاعات تماس انجام می‌دهد و خود را در قبال اطلاعات تماسی دیگری پاسخگو و مسئول نمی‌داند.

8-3 در صورت تغییر هر یک از اطلاعات، طبق 2-8، کاربر باید مراتب را به سایت اطلاع‌رسانی نماید. اگر کاربر در ارائه اطلاعات جدید کوتاهی نماید هیچ مسئولیتی متوجه صوت پلاس نخواهد بود.

8-4 کاربر می‌تواند از طریق راه‌های تماسی که در صفحه «تماس با ما» سایت نوشته شده، با صوت پلاس در ارتباط باشد.

8-5 صوت پلاس فقط از شماره‌های تماسی که در صفحه «تماس با ما» نوشته شده، استفاده می‌نماید. درصورتی‌که پیامی غیر از شماره‌های اعلام‌شده دریافت کردید اولا توجه نمایید که مرجع ارسال پیام‌ها صوت پلاس نیست .

ماده نه: نظرات

9-1 کاربر می‌تواند در بخش‌های مختلف سایت که امکان ثبت نظر وجود دارد نظر خود را ثبت کند.

9-2 نظرات باید به فارسی نوشته شده باشد.

9-3- نظرات فقط باید در خصوص موضوع همان محتوا باشد و کاربر به‌هیچ‌وجه اجازه ندارد درباره مسائل متفرقه مانند مسائل مذهبی و سیاسی نظری ثبت نماید.

9-4 کاربر حق ندارد به شخص یا اشخاص دیگری توهین نماید یا نظری را بیان کند که مبین نقض حقوق دیگری باشد.

9-5 سایت می‌تواند در نظرات تغییر و اصلاح ایجاد نماید و یا به‌کلی از انتشار آن‌ها جلوگیری به عمل آورد.

9-6 سایت می‌تواند در مواقعی که صلاح می‌داند اقدام به حذف یا ایجاد تغییر در نظرات بنماید. مانند مواقعی که کاربر اطلاعات تماس شخصی یا لینکی را در نظر خود درج می‌نماید.

9-6 در صورت نقض موارد 3-9 و 4-9 صوت پلاس می‌تواند کاربر را از سایت اخراج نماید و حساب کاربری وی را حذف کند.

ماده ده: تبلیغات در صوت پلاس

10-1 درصورتی‌که تبلیغاتی در سایت صوت پلاس انجام شود، صوت پلاس هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به محتوای تبلیغ‌شده ندارد و تمام تصمیم‌گیری‌ها و مسئولیت‌ها بر عهده خود کاربران هست.

10-2 درصورتی‌که کاربری قصد انجام تبلیغات در سایت صوت پلاس را داشته باشد باید موضوع را از طریق راه‌های ارتباطی با صوت پلاس در میان بگذارد. پس از بررسی و در صورت تایید موضوع، تبلیغات طبق شرایط و ضوابطی که برای شخص ارسال می‌گردد انجام خواهد شد.